dimecres, 3 de març del 2010

Viatge a Polònia (pont de març 2010)


És la segona vegada que vaig a Polònia; la primera vegada vaig visitar Varsòvia i Lomza (amb motiu d'un Programa Comenius) el 2002.

Aquesta vegada el viatge ha estat més cap a la zona occidental del país.

L'itinerari ha estat:

25.2 Avió cap a Berlín
26.2 Tren cap a Poznan (Posen). Vaig poder complir un somni, com és anar a una representació de Tannhäuser.
27.2 Tren cap a Wroclaw (Breslau), una ciutat preciosa i plena d'història i monuments. El vespre vaig anar al musical Hair (en polonès).
28.2 Tren cap a Bydgoszcz. Visita a la ciutat.
1.3 Tornada en tren cap a Berlín: Porta de Brandenburg. Sopar a un McDonald's (perdó, però ja era molt tard).
2.3 Tornada en avió cap a Palma.

Aquest viatge m'ha agradat molt.

Una música per recordar el viatge: la Tercera simfonia de Górecki.